Zwrot i wymiana
Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony, powinien zostać odesłany na adres: VivoVita d.o.o. GLS, ul. Relaksowa 27 43-300 Bielsko-Biała Polska, wraz z oryginalnym opakowaniem, paragonem oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16):
Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Reklamacja
Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 12-miesięczną gwarancję.
Gwarancja nie jest ważna w przypadku:
• uszkodzeń fizycznych
• zużycia spowodowanego użytkowaniem
• wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu
Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku:
Kupujący nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku produktów, które są wykonane specjalnie dla niego według jego specyfikacji lub w celu pokrycia jego indywidualnych potrzeb. Także przy używanych kosmetycznych urządzeniach, które używane są do pielęgnacji skóry, paznokci, oczu oraz włosów, zwrot nie jest możliwy ze względu na bezpieczeństwo zdrowa i higienę. Odstąpienie od umowy nie jest możliwe przy zakupionych kosmetykach, które były już używane, opakowania są otwarte (produkty nie są w oryginalnym opakowaniu), z których usunięta została folia zabezpieczająca. Zwrot nie jest możliwy z powodów higienicznych i dlatego też produktów takich nie wymieniamy oraz nie zwracamy za nie środków (wyjątkiem jest sytuacja, w której to było to wcześniej ustalone i obie strony na to się zgodziły). W wypadku, gdy kupujący nie jest pewny o właściwościach produktu, może zgłosić się do firmy w celu ustalenia możliwości przetestowania produktów. Wszystkie kosmetyki i produkty kosmetyczne są całkowicie bezpieczne do stosowania i umieszczone na portalu EU- Cosmetics Products Notification Portal. Kupujący w przypadku zwrotu musi produkt zwrócić w niezmienionej ilości i nieuszkodzony chyba, że produkt był już wcześniej uszkodzony lub została zmieniona jego ilość, lecz nie z winy kupującego.
Odstąpienie od umowy nie jest możliwe w przypadku wszystkich produktów elektronicznych, aparatów, zabawkowej elektroniki oraz pozostałych produktów, do których użycia konieczne jest użycie baterii lub energii elektrycznej. Od umowy można odstąpić tylko w przypadku, gdy produkt będzie zwrócony na adres firmy i spełniał będzie warunki wymienione wcześniej czyli w oryginalnym opakowaniu, nienaruszonym, z pozostawionymi foliami oraz nieusuniętymi zabezpieczeniami. Produkt musi być w identycznym stanie, w którym kupujący go otrzymał (nieużywany, nieuszkodzony, w tej samej ilości).
Wszystkie produkty mają również roczną gwarancję, którą mogą Państwo wykorzystać przy producencie lub upoważnionym do tego serwisie. Gdy kupujący zgłosi reklamację w odpowiednim czasie, zwróci produkt na zasadach sprzedającego na jego adres, sprzedający zwróci mu środki, nie później niż 14 dni od przejęcia przez niego produktu. Koszt wymiany lub zwrotu produktów jest kosztem, który pokrywa klient. Firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, dlatego też takich przesyłek prosimy nie wysyłać, gdyż wrócą się na Państwa adres.
UWAGA! Dla osób prawnych również obowiązuje prawo, w którym to zwrócone produkty muszą być nieuszkodzone, w oryginalnym opakowaniu, niezmienionej ilości z wszystkimi zabezpieczeniami i dotyczy to WSZYSTKICH PRODUKTÓW, które są w ofercie firmy Vivovita d.o.o.. W przypadku jeżeli doszło do fizycznego poszkodowania produktów i ilość nie odpowiada tej porządkowej, osoba ta jest zobowiązana pokryć szkodę.
Kupujący musi zwrócić nieuszkodzony produkt sprzedającemu w niezmienionej ilości, jedynym wyjątkiem jest odesłanie produktu, który jest uszkodzony, niekompletny lub w zmienionej ilości lecz nie z winy kupującego (reklamacja). Kupujący nie powinien używać produktów jeżeli zamierza odstąpić od umowy. Kupujący może sprawdzić i spróbować produkt, jeżeli jest to konieczne do ustalenia faktycznego stanu produktu. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu, zmniejszenie to odbyło się w wyniku zachowania, które nie było konieczne do ustalenia stanu faktycznego, cech i funkcjonowania produktu.
Jeżeli kupujący już otrzymał produkt i chce odstąpić od umowy lub zwrócić produkt powinien poinformować o tym firmę lub osobę do tego upoważnioną i musi się to odbyć nie więcej niż 14 dni od momentu otrzymania produktu. Znaczenie ma zwrot produktu w określonym czasie czyli przed upływem 14 dni przeznaczonych na jego zwrot. Przy umowach sprzedaży, firma ma prawo przetrzymać środki za zapłacone produkty aż do momentu fizycznego otrzymania produktu lub przesłania przez kupującego potwierdzenia o odesłanym produkcie.
Kupujący musi zwrócić najpóźniej w ciągu 30 dni po powiadomieniu o odstępowaniu od umowy, zwrócić oryginalnie zapakowany, w niezmienionej ilości, nieuszkodzony i nieużywany produkt na adres: VivoVita d.o.o. GLS, ul. Relaksowa 27 43-300 Bielsko-Biała Polska