Zwrot i wymiana

Klient w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów ma prawo dokonania zwrotu zakupionego towaru i jest uprawniony do wymiany artykułu bądź zwrotu pieniędzy.

Zwracany produkt nie może być uszkodzony, powinien zostać odesłany na adres: VivoVita d.o.o. GLS, ul. Relaksowa 27 43-300 Bielsko-Biała Polska, wraz z oryginalnym opakowaniem, paragonem oraz formularzem zwrotu dostępnym poniżej.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oferujemy pomoc telefoniczną (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16):

Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowego klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Reklamacja

Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo klient może skorzystać z możliwość gwarancji. Na nasze produkty oferujemy 12-miesięczną gwarancję.

Gwarancja nie jest ważna w przypadku:
• uszkodzeń fizycznych
• zużycia spowodowanego użytkowaniem
• wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu